Najczęściej zadawane pytania
Sposób standardowy
Sposób szybki
- Zaloguj się do swojego konta prenumeratora, klikając link w prawym górnym rogu ekranu. Podaj swój e-mail i hasło.
- Kliknij w swój e-mail, który po zalogowaniu pojawi się w prawym górnym rogu ekranu.
- Z rozwiniętego menu wybierz Moje zakupy.
- Kliknij kartę Moje subskrypcje.
- Przy subskrypcji, którą chcesz wyłaczyć, kliknij Anuluj subskrypcję.
- Zaloguj się do swojego konta prenumeratora, klikając link w prawym górnym rogu ekranu. Podaj swój e-mail i hasło.
- Kliknij w swój e-mail, który po zalogowaniu pojawi się w prawym górnym rogu ekranu.
- Z rozwiniętego menu wybierz Moje zakupy.
- Kliknij kartę Moje karty kredyotwe.
- Przy żądanej karcie kliknij Wycofaj kartę. Wszystkie subskrypcje wykupione za jej pomocą zostaną automatycznie anulowane.
Jeżeli masz problemy z prenumeratą elektroniczną lub papierową, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skorzystaj z podanych poniżej sposobów kontaktu w zależności od problemu.
- Problemy z prenumeratą Gazety Polskiej lub Nowego Państwa: prenumerata@gazetapolska.pl
- Problemy z prenumeratą Gazety Polskiej Codziennie: prenumerata@gpcodziennie.pl
- Coś nie tak z prenumeratą elektroniczną? Zadzwoń: 22 290 29 58 (wew. 6).
- W przypadku kłopotów z prenumeratą elektroniczną Gazety Polskiej lub Nowego Państwa, zadzwoń tutaj: 605 900 002
- Jeśli masz problemy z prenumeratą elektroniczną Gazety Polskiej Codziennie, zadzwoń pod ten numer: 501 678 819
- Nie otrzymujesz swojej papierowej prenumeraty Gazety Polskiej? Pomocy udzieli infolinia drukarni: 22 336 79 05
- Masz inne pytania dotyczące prenumeraty papierowej? Zadzwoń: 22 290 29 58 (wew. 5)