Najczęściej zadawane pytania

Sposób standardowy

Sposób szybki

  1. Zaloguj się do swojego konta prenumeratora, klikając link w prawym górnym rogu ekranu. Podaj swój e-mail i hasło.
  2. Kliknij w swój e-mail, który po zalogowaniu pojawi się w prawym górnym rogu ekranu.
  3. Z rozwiniętego menu wybierz Moje zakupy.
  4. Kliknij kartę Moje subskrypcje.
  5. Przy subskrypcji, którą chcesz wyłaczyć, kliknij Anuluj subskrypcję.
  1. Zaloguj się do swojego konta prenumeratora, klikając link w prawym górnym rogu ekranu. Podaj swój e-mail i hasło.
  2. Kliknij w swój e-mail, który po zalogowaniu pojawi się w prawym górnym rogu ekranu.
  3. Z rozwiniętego menu wybierz Moje zakupy.
  4. Kliknij kartę Moje karty kredyotwe.
  5. Przy żądanej karcie kliknij Wycofaj kartę. Wszystkie subskrypcje wykupione za jej pomocą zostaną automatycznie anulowane.

Jeżeli masz problemy z prenumeratą elektroniczną lub papierową, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skorzystaj z podanych poniżej sposobów kontaktu w zależności od problemu.

  • Problemy z prenumeratą Gazety Polskiej lub Nowego Państwa: prenumerata@gazetapolska.pl
  • Problemy z prenumeratą Gazety Polskiej Codziennie: prenumerata@gpcodziennie.pl
  • Coś nie tak z prenumeratą elektroniczną? Zadzwoń: 22 290 29 58 (wew. 6).
  • W przypadku kłopotów z prenumeratą elektroniczną Gazety Polskiej lub Nowego Państwa, zadzwoń tutaj: 605 900 002
  • Jeśli masz problemy z prenumeratą elektroniczną Gazety Polskiej Codziennie, zadzwoń pod ten numer: 501 678 819
  • Nie otrzymujesz swojej papierowej prenumeraty Gazety Polskiej? Pomocy udzieli infolinia drukarni: 22 336 79 05
  • Masz inne pytania dotyczące prenumeraty papierowej? Zadzwoń: 22 290 29 58 (wew. 5)